logo-site
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. خدمات ما
  4. /
  5. تولید دوره‌های آموزش مجازی

تولید دوره‌های آموزش مجازی

در دنیای امروزی که فناوری و اینترنت به یکی از ابزارهای اصلی زندگی ما تبدیل شده است و افراد توانایی هایی دارند که علاقه به آموزش و به اشتراک گذاری آن با دیگر افراد جامعه را دارند. آموزش مجازی به عنوان یکی از روش‌های موثر آموزش و یادگیری، اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

تولید محتوای آموزشی مجازی، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به دانش و مهارت‌های خود را به صورت آنلاین منتقل کنند و با دسترسی آسان به محتوای آموزشی، به بهبود عملکرد و افزایش توانمندی‌های کارکنان و مشتریان خود بپردازند.

آژانس تیلیغاتی نیروانا بستری را محیا کرده که شما عزیزان بتوانید با کمترین دغدغه و بالاترین کیفیت از لحاظ صدا و تصویر محتوای آموزشی خود را تولید کنند.

خدمات تولید دوره‌های آموزش مجازی آژانس تبلیغاتی نیروانا

خدمات تولید آموزش مجازی آژانس تبلیغاتی نیروانا شامل موارد زیر است:

1. توسعه محتوای آموزشی: آژانس تبلیغاتی نیروانا با طراحی و تولید محتوای آموزشی متنوع از جمله ویدیوها، دوره های مجازی و مطالب تعاملی برای انتقال دانش و مهارت‌های مختلف را برای شما فراهم میکند.

2. تولید آموزش‌های سفارشی: ایجاد آموزش‌های سفارشی برای نیازهای خاص شرکت‌ها و سازمان‌ها با توجه به مهارت‌ها و دانش مورد نیاز آن‌ها توسط متخصصان و طراحان تیم ما تولید و ارائه میشود.

3. تولید آموزش‌های محتوایی: متخصصان ما با دانش و تجربه خود با توجه به نیاز های شما اقدام به ایجاد محتواهای آموزشی محور برای انتقال مفاهیم و دانش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری، مدیریت، بازاریابی و… را برای شما انجام میدهند.

خدمات تولید آموزش دوره‌های مجازی توسط آژانس تبلیغاتی نیروانا، شما را قادر می‌سازد تا به بهترین شکل ممکن از قدرت آموزش مجازی بهره ببرید و دانش و مهارت‌های خود را به صورت آنلاین منتقل کنید. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا با جذب و حفظ توجه مخاطبان خود، به بهبود عملکرد و افزایش توانمندی‌های کارکنان و مشتریان خود بپردازید

همچنین شما می‌توانید از سایر خدمات آژانس نیروانا مانند ویدئو مارکتینگ، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی گرافیک، طراحی سایت با وردپرس در اصفهان نیز استفاده کنید.

قیمت تولید آموزش های مجازی

با توجه به نیازهای کسب و کار و حوضه فعالیت شما، قیمت ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و در جلسه مشاوره نیازهای خود را با ما مطرح کنید. ما بر اساس نیازهای شما، اندازه و پیچیدگی، سفارشی‌سازی‌های مورد نیاز، به شما یک پیشنهاد دقیق ارائه خواهیم داد.

برخی از نمونه کارهای ما

مشاوره رایگان آژانس تبلیغاتی نیروانا

مشاورین حرفه‌ای ما به صورت تمام وقت در خدمت شما هستند

نام و نام خانوادگی

مزایای دوره‌های آموزشی آنلاین

فرصت‌های بیشتر برای یادگیری

انعطاف پذیری بیشتر در برنامه‌ریزی زمانی و تعیین مکان برای دوره های آموزشی

با دسترسی به دوره‌های آنلاین، شما می‌توانید به راحتی برنامه‌ی خود را برای یادگیری تعیین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید در هر زمانی که خواستید و از هر کجا، به دوره‌های آنلاین دسترسی داشته باشید یا زمان خود را به دوره‌ تخصیص دهید. همچنین، می‌توانید در هر مکان که دوست دارید، به یادگیری خود بپردازید. این باعث می‌شود که شما در مدت زمان کمتری، بیشتر یاد بگیرید و همچنین برای خود یک برنامه‌ی انعطاف‌پذیرتر تعیین کنید.

امکان دسترسی به منابع آموزشی با کیفیت بالا در هر زمان و هر مکانی

با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و بهره‌گیری از اینترنت، می‌توانیم به منابع آموزشی متنوع دسترسی پیدا کنیم. همچنین، می‌توانید از تجربه‌های خبرگان برجسته در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری کنید. در نهایت، این روش یادگیری به شما امکان را می‌دهد تا به شیوه‌ی شخصی‌سازی شده‌تری برای یادگیری اقدام کنید و در صورت نیاز، به صورت مستقل با منابع آموزشی در ارتباط باشید.

افزایش تعامل و ارتباط با همکلاسی ها و مدرسین در سطح جهانی

در دوره های آنلاین، شما می‌توانید با افرادی از سراسر جهان کلاس بگذارید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات بین المللی می‌تواند برای شما فرصت‌های کاری و یادگیری بیشتر را فراهم کند.این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی متفکر و فرهنگ متفاوت آشنا شوید و از دیدگاه های گوناگون استفاده کنید. این امر می‌تواند به شما در توسعه دیدگاه شخصی و بهتر شدن درک جهان کمک کند.

امکان ارزیابی دقیق تر پیشرفت و عملکرد خود در هر مرحله از یادگیری

در دوره‌های آموزشی آنلاین، معمولاً به وسیلهٔ یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) امکاناتی فراهم شده است که به شما اجازه می‌دهد تا پیشرفت خود را به راحتی بررسی کنید. این سیستم‌ها معمولاً شامل ابزارهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند نمره‌های خود را در آزمون‌ها، پروژه‌ها و تکلیف‌های دیگر ببینید. با دسترسی به این اطلاعات، شما می‌توانید بررسی کنید که در کدام حوزه‌های درسی خود نیاز به بهبود دارید.

مزایای دوره‌های آموزشی آنلاین

فرصت‌های بیشتر برای یادگیری

کاهش هزینه‌های مربوط به حضور در محل دوره‌های آموزشی و هزینه‌های سفر

در آموزش سنتی، شما مجبورید برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در محل‌های مختلف به شهرهای دیگر سفر کنید، که با هزینه‌های بالایی همراه است. البته برای شرکت در دوره‌های آموزشی سنتی، باید هزینه‌های ثابتی را همچون هزینه‌های اجاره مکان، هزینه‌های تأمین تجهیزات و امکانات ضروری و هزینه‌های استخدام مدرسین، پرداخت کنید.آموزش انلاین تمامی این هزینه‌ها را به خوبی کاهش می‌دهد.

امکان تکرار و تمرین بیشتر با دسترسی به منابع آموزشی به صورت ضبط شده

با داشتن این امکان، دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی و به طور مداوم به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند و به صورت خودآموز و بدون نیاز به معلم، تکرار و تمرین انجام دهند. این امر باعث افزایش یادگیری و بهبود عملکرد دانش‌آموزان می‌شود. بنابراین دانش‌آموزان می توانند به سرعت از درس‌های پیچیده یا سوالاتی که مشکل دارند عبور کنند و نیازی به تلاش بیشتر برای درک و فهمیدن نداشته باشند.

افزایش سرعت یادگیری با استفاده از تکنولوژی‌های نوین

در دوره‌های آنلاین، از تکنولوژی‌های نوین آموزشی استفاده می‌شود که می‌توانند سبب افزایش سرعت یادگیری شوند. این تکنولوژی‌ها از روش‌های یادگیری تعاملی استفاده می‌کنند که به دانشجویان اجازه می‌دهند تا در طول یادگیری، تعاملی با محتوا و محیط آموزشی داشته باشند. تکنولوژی‌هایی در دوره‌های آفلاین استفاده می‌شوند، به دانشجویان کمک می‌کنند تا در یادگیری مفاهیم جدید، از انگیزه و علاقه بهره بگیرند. ب

افزایش انگیزه و تشویق به یادگیری بیشتر با استفاده از روش‌های جدید و جذاب

یکی از مزایای برجسته دوره های آموزشی آنلاین، افزایش انگیزه و تشویق به یادگیری بیشتر در دانشجویان است. به عنوان مثال، استفاده از بازی‌های آموزشی و شبیه‌سازها می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا با یادگیری تعاملی و مبتنی بر تجربه، انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری داشته باشند. پس این روش در یادگیری بسیار می‌تواند موثر واقع شود و همچنین موجب انگیزه در دانشجویان گردد.

ضبط دوره‌های آموزشی در آژانس تبلیغاتی نیروانا

ضبط دوره‌های آموزشی در استودیو کروماکی

استفاده از پرده سبز می تواند نحوه تدریس آنلاین و از راه دور شما را تغییر دهد و شما با استفاده از این روش می توانید تعامل با دانشجویان خود را بالا ببرید. بسیاری از مدرسین از صفحات سبز در دروس خود استفاده می‌کنند. روش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از پرده سبز استفاده کنید تا کیفیت تدریس خود را به سطح بالاتری برسانید. بهتر است بدانید، استفاده از استودیو ضبط فیلم در بین مدرسین و معلمان آنلاین بسیار محبوب شده است به طوری که برخی از شرکت‌های برگزاری کلاس‌های آنلاین معلمان خود را ترغیب به استفاده از استودیو ضبط می‌کنند.استودیو کروماکی فضایی حرفه ای و مدرن را برای فیلمسازی با دیواره های سبز کروماکی در اختیار فیلمسازان و تولید کنندگان محتوا قرار می دهد که می خواهند از تکنیک کروماکی در جلوه های ویژه خود استفاده کنند.

چرا باید از یک استودیو کروماکی در آموزش مجازی و از راه دور خود استفاده کنیم؟

1-این کار موجب می‌شود که شما حرفه‌ای به نظر برسید

2- برای استنباط بحث و بررسی درک مطلب می‌توانید از انواع تصاویر در پس زمینه خود استفاده کنید.

3-ساخت محیط و جلوه‌های ویژه و حرفه‌ایی.

4-شما می‌توانید فضای کاری واقعی خود را با استفاده از پس زمینه‌های مجازی، تغییر دهید.

5-استفاده از پرده سبز به طور موثر می‌تواند به شما در بازدهی بیشتردوره‌هایتان کمک کند که این برای حرفه‌ای بودن تدریس بسیار مهم و قابل توجه است.

6-هرآنچه که در حالت واقعی در تصویر وجود ندارد  را می‌توان به تصویر اضافه کرد.

تجهیزات استودیو کروماکی آژانس تبلیغاتی نیروانا

1-صدابرداری استودیویی: با استفاده از میکروفون کاندنسر و کارت صدا یک صدای با کیفیت و حرفه‌ای از شما ضبط می‌شود.

2-نورپردازی: با توجه به موضوع پروژه و نوع آن نورپردازی حرفه‌ای با تکیه بر اصول روانشناسی انجام می‌شود.

3-تصویربرداری حرفه‌ای:برای تصویربرداری بسته به سناریو و استانداردهای کار از لنز ها و دوربین‌های حرفه‌ایی و مانیتور کارگردانی برای نظارت بیشتر استفاده می‌شود.

4-تجهیزات حرکتی : با توجه به نیاز پروژه از تجهیزات حرکتی مانند crain 3 و ریل و سایر تجهیزات حرکتی حرفه‌ای استفاده می‌شود.

5-تدوین حرفه‌ای، جلوه های ویژه و اصلاح رنگ: تدوین توسط بهترین نرم افزارهای به روز دنیا مانند پریمیر، افترافکت و داوینچی انجام می‌شود. 

 

 

 

جهت درخواست همکاری و مشاوره رایگان کلیک کنید