logo-site
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. خدمات ما
  4. /
  5. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

در کشور ما، ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی ۷۵ درصد است و ۵۴ میلیون نفر نیز از کاربران این رسانه‌ها هستند. با توجه به این آمار، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که با ورود کسب‌کارها به فضای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به یکی از کلیدی‌ترین نقاطی تبدیل شده که می‌توانید به کمک آن، با طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود ارتباط موثر برقرار کرد. بنابراین، اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و قصد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را دارید، هرگز از قدرت انواع شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید. تیم ما در این مسیر همراه شما است تا بتوانید آگاهانه قدم برداشته و صدای برند خود را به گوش طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان بالقوه خود برسانید.شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز شناخته می‌شوند. این شبکه‌ها امکان ارتباط مستقیم با مشتریان و جذب مخاطبان جدید را فراهم می‌کنند و به شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها، برند خود را بهتر معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

در آژانس تبلیغاتی نیروانا، ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی، به شرکت‌ها و برندها کمک می‌کنیم تا از قدرت شبکه‌های اجتماعی به بهترین نحو استفاده کنند. ما ارائه‌دهنده خدمات گسترده‌ای در زمینه شبکه‌های اجتماعی هستیم که شامل مدیریت صفحات اجتماعی، تولید محتوا، تبلیغات موثر، تحلیل داده‌ها و گزارش‌دهی می‌شود.

تعرفه شبکه های اجتماعی

با توجه به نیازهای کسب و کار شما، تعرفه شبکه‌های اجتماعی ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از تعرفه دقیق، می‌توانید با ما در ارتباط باشید و در جلسه مشاوره نیازهای خود را با ما مطرح کنید. ما بر اساس نیازهای شما، اندازه و پیچیدگی، سفارشی‌سازی‌های مورد نیاز، به شما یک پیشنهاد دقیق و در عین حال معقول ارائه خواهیم داد.

خدمات شبکه‌های اجتماعی آژانس تبلیغاتی نیروانا

آنالیز کسب و کار

در مجموعه ما مدیریت شبکه‌های اجتماعی شما همسو با نیاز کسب و کار و همچنین همراه با انتخاب مناسب ترین شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

آنالیز رقبا

در مجموعه ما بنچ‌مارک رقبای داخلی و خارجی و بررسی موفق‌ترین برندهای خارجی، متناسب با برند شما انجام می‌شود.

تولید محتوا

مجموعه ما با ایجاد محتوای جذاب برای صفحات اجتماعی شرکت‌ها زمینه جلب توجه و افزایش تعامل با مخاطبان را برای شما فراهم می‌آورد.

مدیریت صفحات اجتماعی

تیم ما تمام مراحل ایجاد و مدیریت صفحات شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام را برای شما با کیفیت عالی انجام می‌دهد.

تبلیغات موثر

متخصصان ما با طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر در شبکه‌های اجتماعی زمینه را برای افزایش نمایش و تعامل و فروش را فراهم می‌کند.

تحلیل داده‌ها

تیم ما با تحلیل دقیق عملکرد صفحات اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی، گزارش ‌های جامعی از نتایج را به شما ارائه می‌دهد.

تقویم محتوایی

نیازسنجی، برنامه‌ریزی استراتژی محتوا به‌ همراه اکشن پلن و تقویم محتوایی هم‌سو با اهداف برند شما در مجموعه ما بصورت کامل انجام می‌شود.

مشاوره تخصصی

بررسی فعالیت‌های انجام شده و ارائه راهکار برای بهبود عملکرد شبکه‌های اجتماعی شما در جلسات مشاوره تخصصی مجموعه ما انجام می‌شود.

مشاوره رایگان آژانس تبلیغاتی نیروانا

مشاورین حرفه‌ای ما به صورت تمام وقت در خدمت شما هستند

نام و نام خانوادگی

اهداف اصلی مدیریت شبکه اجتماعی

ابزارهای مدیریت رسانه‌های مجازی, میزان تأثیرگذاری محتوای شرکت را افزایش می‌دهند, اما به همان اندازه کیفیت محصولات نیز در جذب مخاطب اهمیت بالایی خواهد داشت.
طیف وسیعی از تکنیک‌های رسانه اجتماعی شامل تبلیغات حمایت مالی و ارسال هدفمند است که می تواند بازدید پیج شما را به سطح مورد نظرتان برساند. از مهم‌ترین اهداف استفاده از ابزارهای مدیریت می توان به تحلیل تعامل اجتماعی برند, مدیریت حساب‌های متعدد در سیستم عامل‌های متفاوت, تنظیم برنامه مورد نیاز, دریافت گزارش‌های تحلیلی جامع, تحلیل و پاسخ دهی به نظرات کاربران و همکاری با اعضای تیم اشاره کرد.
با مدیریت شبکه اجتماعی, در وقت خود صرفه جویی می‌کنید و با برنامه ریزی قبلی نظم و هدفمندی به محتوای خود می‌بخشید. همچنین با ارسال چندین پست روزانه, ثبات شبکه مجازی خود را تضمین می کنید. با تحلیل‌های دقیق درباره نوع, مکان و انتظارات دنبال کنندگان, محتوای ایده آل‌تری تولید خواهید کرد. علاوه بر این, می‌توانید مسیری ساده برای پشتیبانی از مشتریان ایجاد کنید تا در اسرع وقت پاسخ سوالات و نظرات آن‌ها را بدهید. با کمک نوآوری می‌توانید از طریق همکاری در کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به دیده شدن برند خود کمک کنید و هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود را پایین آورید.

بهترین رسانه‌های اجتماعی

بهترین رسانه‌های اجتماعی

Facebook

این بستر گسترده اجتماعی حدود 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه با پیشینه متنوع دارد. این پلتفرم برای مشاغلی که نیازمند دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبان هستند, انتخابی ایده آل است.

Instagram

بستری عالی در زمینه فروش محصول یا خدمات برای برندهایی است که محتوای تصویری جذابی مرتبط با سبک زندگی, مد, هنر و یا سایر صنایع تولید می کنند.

Youtube

به عنوان دومین موتور جستجوگر جهان, جهت ایجاد تعامل مخاطبان از طریق محتوای ویدیویی نامحدود فعالیت می کند.

twitter

با 321 میلیون کاربر فعال در سرتاسر دنیا, بستری ایده آل و به روز برای برندهایی است که می خواهند در رابطه با موضوعات مختلف در صنعت خود به گفتگو بپردازند و مطالب اثرگذار را با افراد مربوطه به اشتراک بگذارند.

Linkedin

بستری برای برندهای B2B است که مشاغل و صنایع گوناگون را مورد نظر قرار می دهد. شما می توانید براساس نوع فعالیت یا عنوان شغلی, محتوا تولید کرده و با افراد تعامل پیدا کنید.

Pinterest

بستری برای برندهای B2B است که مشاغل و صنایع گوناگون را مورد نظر قرار می دهد. شما می توانید براساس نوع فعالیت یا عنوان شغلی, محتوا تولید کرده و با افراد تعامل پیدا کنید.

insta baner

به جمع 25 هزار نفری ما در اینستاگرام بپیوندید

جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مجموعه ما و همچنین مشاهده نمونه‌کارها صفحه ما را دنبال کنید

وظایف مدیر شبکه‌های اجتماعی

• کنترل تمامی شبکه های اجتماعی
• مدیریت شبکه های اجتماعی توسط ابزارهای تحلیلی
• فعالیت در شبکه های پرطرفدار مانند اینستاگرام, فیس بوک, یوتیوب و غیره
• پاسخ به سوالات کاربران طبق استراتژی های از پیش تعیین شده
• ایده پردازی و ارائه راهکارهای جدید
• انجام سئو یا بهینه سازی مطالب جهت بازدید بیشتر و رسیدن به رتبه بندی بالا (ممکن است نتیجه سئو به سرعت مشاهده نشود اما در دراز مدت رتبه بندی سایت یا صفحه شما را افزایش می دهد.)
• مشخص کردن اهداف مانند افزایش آگاهی کاربران , تعریف جایگاه برند, دسترسی مخاطبان جدید و غیره
• شناخت مخاطبان هدف
• تولید محتوا و به ‌اشتراک ‌گذاشتن آن
• تحت نظر داشتن مکالمات و تعاملات کاربران
• همکاری با اینفلوئنسرها

دیدگاهتان را بنویسید

جهت درخواست همکاری و مشاوره رایگان کلیک کنید